понедельник, 9 декабря 2013 г.

Donelli Lambrusco dell'Emilia, Donelli Vini S.p.A., IGT Lambrusco dell'Emilia, Emilia-Romagna, Italy


Состав – Ламбруско Марани (Lambrusco Marani), Ламбруско Маестри (Lambrusco Maestri), Ламбруско Саламини (Lambrusco Salamini) и Ламбруско Граспаросса (Lambrusco Grasparossa). Алкоголь – 7,5%, сахар – 40 г/л. Цена – 45 грн (Киев, "Сильпо").

Очень простой вкус и аромат с преобладанием тонов яблока и высокой кислотностью. Неяркое, слегка "уставшее" Ламбруско.

Оценка: 11,5/20.



5 комментариев:

  1. Я ж постійно читаю цей блог і інколи купую вино по вашій рекомендації. Але купувала б частіше, аби був список хароших перед очима, коли я в магазині.
    от стою на днях в фуршеті і хочу шось скуштувати нове, а шо - хз... Намагаюся згадати якесь вино з цього блогу, але безуспішно. В результаті таки якесь купила, прийшла додому і тоді вже сіла шукати епп для телефону, в якому можна було б ставити рейтинги вину, писати коменти, підписатися на когось і т.д.
    Виявилося, шо таких еппів міліон, ну, вибрала отакий - https://play.google.com/store/apps/details?id=vivino.web.app&hl=uk

    Ви, часом, не користуєтеся таким або аналогічним? Я б там на вас підписалася.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Сам не користуюсь таким, але ваш вибір, здається, дуже гарний ) Я чув схвальні відгуки на цей додаток, та й скріншоти говорять про його цікавий функціонал.

      Удалить
  2. Це я нарешті змогла тут лишати коменти з гуглівського аккаунта, а не кожен раз заново підписуватися. раніше чомусь не пускало.

    ОтветитьУдалить